g je s t e b o k

Takk for at du besøker hjemmesiden min. Skriv en hilsen i gjesteboken ved å klikke på den blå knappen. Du kan også sette inn et bilde ved hilsenen.
Skrevet av Marton Eriksen, 7. sep, 2021
Svar til Synøve på spørsmål om sangen: Takk for Golgata
Uten å ha kontrollert om fakta enda eg mener å huske sangen er skrevet av: Wiggo Abrahamsen som bor på Karmøy.
kan gi en tilbakemelding siden.

Skrevet av Marton Eriksen, 7. sep, 2021
Hei! her var mye rikt Guds ord. Har var innpå noen ganger. Dette er for egen oppbyggelse og som jeg vil dele med andre.
Siden din var oversiktlig med bra utsende.
Du gjør en gjerning for Herren med dette arbeidet.
Guds velsignelse videre med siden.
Skrevet av Petter Nordhagen, 8. jul, 2020
Jeg vil ha den hellige Ånd! Tusen takk skal du ha for all informasjonen som du legger ut her, jeg håper jeg forstår noe av den etter hvert.
Skrevet av Stavanger, 20. nov, 2018
Fantastisk nettside
Skrevet av Jan Hansen, 10. mar, 2018
Takk for en fin og nyttig side for en nylig har blitt kristen og kommet i troen på Gud vår far. Takk for mange flotte forslag til bønner å be, og for mye nyttig å lære.
Gud velsigne dere alle som gjør det mulig å lage denne siden.
Skrevet av celinaall, 30. jan, 2018
hund er våre venner og ilike hund veldig mye, takk for at din del har en fin dag
Skrevet av S. Brungot, 9. nov, 2017
Så deilig å se mange av bildene dine.
Skrevet av Eugenia, 18. jul, 2017
Elsk din andel, og vær glad, snill, vi kan få det beste
Skrevet av Ingvild Simonnes, 5. mai, 2017
Hei
Jeg jobber med et opplegg for barn som skal trykkes av Hermon forlag. Jeg ønsker å bruke illustrasjonen du har her på "sondagsskole for voksne" av Guds fulle rustning. Har du laget denne illustrasjonen selv eller vet du hvor du har henta den? Og om det evt er greit for hermon å trykke dette i en bok som skal gis ut på forlaget? Håper på kjapt svar
Skrevet av Lise, 26. jan, 2017
Så fine sider! Vakre bilder og fin lesning.
Lette etter salveduk og kom inn her. Da fikk jeg et godt svar.

Skrevet av ai, 15. okt, 2016
Fin nettside med mye god lesning.
Takk for at vi fikk signere i gjesteboken din.
Har du/dere lyst, stikk gjerne innom vår en tur også. Det er bare hyggelig.
Hjemmeside:
Skrevet av Signe Dagmar , 15. jun, 2015
Jo, her er mye interessant!
Skrevet av Synnøve, 5. apr, 2015
Noen som vet hvem somhar skrevet teksen og melodine på sangen "Takk for Golgata"? Nydelig sang.
Skrevet av Signe , 30. des, 2012
så bra å legge ut en slik hjemmeside! Mye interessant her!
Skrevet av Leif, 10. okt, 2012
Les 2mos kap 20 på nytt, det 4 budetHusk sabbatsdagen og hold den hellig. 9 Seks dager skal du arbeide og gjøre all din gjerning, 10 men den sjuende dagen er sabbat for Herren din Gud. Da skal du ikke gjøre noe arbeid, verken du eller din sønn eller din datter, verken slaven eller slavekvinnen din, verken buskapen din eller innflytteren som bor i byene dine. de budan du har på siden er fra katekismen.

Svar til Synøve på spørsmål om sangen: Takk for Golgata
kan gi en tilbakemelding siden.